Uw koffertje
is leeg :(
  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Er zijn verschillende mogelijkheden om uw bestelling bij Zaino te betalen. Zo kan u opteren voor volgende betaalmethodes:



    • Bancontact: Als u bankiert via Web Banking bij de Fintro, Fortis, ING, Dexia, CBC, KBC, AXA en VDK Spaarbank, kunt u via onze site op een veilige manier elektronisch de betaling van uw bestelling regelen. Een elektronische betaling via Internet is te vergelijken met een Bancontact/Mister Cash-betaling in een winkel. Na het plaatsen van uw bestelling, kiest u voor de betaalmethode Bancontact/Mister Cash. Er opent zich een scherm waarbij u uw kaartnummer en vervaldatum moet invoeren. Op basis van dit nummer komt u terecht op een scherm van uw eigen bank. Hier wordt gevraagd om het bedrag te controleren en om aan te melden via de on-linebeveiligingsmodule die u van uw bank hebt ontvangen (met dezelfde identificatiesleutel als bij web banking of voor internet betalingen via de kredietkaart). In principe wordt de betaling dezelfde werkdag nog verwerkt.

    • PayPal: U heeft hiervoor een PayPal account nodig, informatie hierover vindt u op de website van PayPal. Bij PayPal worden je persoonlijke gegevens nooit aan de verkoper doorgegeven. Het geld wordt direct bijgeschreven op de PayPal-rekening van de ontvanger. 

    • Bankoverschrijving: Als u bij het afrekenen van uw koffertje kiest voor overschrijving krijgt u een ordernummer door. Het openstaande bedrag kan u onder vermelding van dat ordernummer overmaken op onze rekening. Dit kan u doen met behulp van een normaal overschrijvingsformulier of via internetbankieren. Zodra de betaling bij ons binnen is zullen wij onmiddellijk de bestelling versturen.
      Hieronder vindt u de gegevens die nodig zijn voor het overschrijven via de bank:
      OVERSCHRIJVING TEN NAME VAN: Widder bvba
      Iban: BE38 7380 2478 8572
      Bic: KREDBEBB
      Onder vermelding van het ordernummer.
      Indien gekozen wordt voor de betaalmethode “overschrijving' dan doet u de betaling zelfstandig, ofwel via internetbankieren ofwel via een overschrijvingsformulier. Hou er wel rekening mee dat het in dit geval enkele dagen kan duren voor het geld op onze rekening staat, afhankelijk van de financiële instelling waarmee u werkt.

    • iDEAL: Met iDEAL kan je als Nederlandse klant vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde betaalomgeving.


    In Stap 2 van de Bestelprocedure kunt u de gewenste betaalmethode selecteren.

    Naar boven
  • Mijn betaling wordt geweigerd, wat nu?

    Controleer de geldigheid van je betaalkaart of contacteer uw bank.


    Indien er technische problemen met de website blijken te zijn, neem dan contact op met Zaino via het contactformulier of per email (info@zaino.be).

    Naar boven
  • Verloopt mijn betaling veilig?

    Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen bij Zaino mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL, Bancontact en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. Zaino is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling.


    Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

    Naar boven
  • Kan ik een factuur krijgen?

    Bij elke bestelling wordt ook een factuur meegeleverd. Wil u een bestelling maken als bedrijf, dan dient u zich te registreren als zakelijke klant. Op die manier kan u een factuur laten maken op uw bedrijfsnaam en met uw btw-nummer.


    Werd de factuur per ongeluk tussen het oud papier gegooid, dan kan u deze steeds afdrukken vanuit "Mijn account". Klik op het ordernummer waar u de factuur van wenst en dan kan u rechtsboven de bijhorende factuur downloaden in pdf-formaat.

    Naar boven