Uw koffertje
is leeg :(
  • Hoe maak ik een bestelling bij Zaino?

    De bestelprocedure van Zaino is zeer eenvoudig. U gaat naar de productpagina van het artikel dat u wenst te kopen, vult het aantal in en klikt op "Toevoegen". Wil u onmiddellijk deze bestelling betalen, dan kiest u voor Checkout, wenst u nog een artikel toe te voegen, klikt u op "Verder winkelen".


    Om de bestelling af te ronden gaat u naar uw koffertje, klikt u op "Bestelling afronden" en doorloopt u de verschillende stappen. U ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging van uw bestelling.

    Naar boven
  • Hoe kan ik de inhoud van mijn koffertje wijzigen?

    Zolang u de bestelling nog niet hebt afgerond, kan u de inhoud van uw koffertje nog wijzigen. Als u op het koffertje rechtsboven klikt, ziet u wat u tot nu toe al besteld hebt. U kan producten uit het koffertje halen door op het kruis te klikken rechts naast het te verwijderen artikel.


    U kan eveneens het aantal aanpassen.


    Wil u nog een nieuw product aan uw koffertje toevoegen, dan klikt u onderaan links op "Verder winkelen".

    Naar boven
  • Waar kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?

    Als u inlogt in uw account, kunt u de status van uw bestelling daar zien.


    U wordt ook telkens via mail op de hoogte gehouden als de status van uw bestelling verandert. Zo wordt u verwittigd wanneer wij uw betaling ontvangen hebben en wanneer uw pakket verstuurd werd.

    Naar boven
  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Wanneer u een bestelling geplaatst heeft en deze nog wenst te annuleren, kan u het best contact opnemen met Zaino.

    Naar boven
  • Hoe maak ik een beoordeling over het door mij aangekochte product?

    U kan een product beoordelen door op de betreffende productpagina onderaan op "Wat vindt u zelf van dit product?" te klikken. U krijgt een pop-up scherm waar u een aantal sterren kan geven aan het product en een commentaar kan toevoegen. Nadat wij de commentaar hebben goedgekeurd, verschijnt deze op de website.

    Naar boven
  • Wat als het product dat ik wil kopen niet op voorraad is?

    Als het product dat u wenst te kopen op dat moment niet beschikbaar is, kan u het niet in uw koffertje plaatsen. Op de plaats waar u normaal uw aankoop in uw koffertje steekt, is een andere knop voorzien. Als u hierop klikt, ontvangt u van ons een mailtje van zodra het gewenste product opnieuw op voorraad is.

    Naar boven
  • Ik wil mijn bestelling retourneren. Hoe werkt dit?

    Mocht u na ontvangst van uw bestelling afzien van uw aankoop, dan kan dit. U dient ons hierover wel op voorhand te verwittigen. U heeft 14 dagen de tijd om ons hiervan op de hoogte te brengen.


    Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

    Zullen in geen geval worden teruggenomen:
    - gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
    - artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend werd
    - artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt
    - artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.


    De kosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant.


    Let wel: beschadigingen of kwalitatieve tekortkomingen bij levering dienen onmiddellijk gemeld te worden, zoniet vervalt elk recht.

    Naar boven
  • Ik heb mijn bestelling net ontvangen, en nu is er korting op dat product, heb ik recht op een verrekening?

    Helaas is het antwoord hierop "neen". De prijs die op de website geafficheerd wordt op het moment van uw aankoop, is de prijs die u voor het product dient te betalen. Als hierop even later korting wordt gegeven, dan is deze niet van toepassing op uw aankoop.

    Naar boven